רואה חשבון לחברה

התחום של ראיית חשבון נחשב לעשיר ומגוון ויש בו כמה סוגים של לקוחות. יש רואי חשבון שיציעו מגוון שירותים למגוון לקוחות אך יש גם רואי חשבון כמו למשל רואה חשבון לחברה שתהיינה להם התמחות ספציפית בעסקים מגודל מסוים או מסוג מסוים ואלה יהיו העסקים שהם יוכלו להציע להם שירותים מקצועיים. יש חשיבות לשימת לב לשירותים הספציפיים שרואה החשבון מציע ולא מומלץ להתעקש לעבוד עם רואה חשבון שלא עובד באופן שוטף ושגרתי עם עסקים מסוגים מסוימים. חלק מהעבודה של הרו"ח קשורה לעדכונים או שינויים שמתפרסמים מפעם לפעם על ידי רשויות המיסים ומכאן החשיבות של הבנה מעמיקה בנושאי החשבונאות של אותם עסקים שמציעים להם שירותים.

איך בוחרים רואה חשבון לחברה?

מנהל חברה שנדרש לחפש ולמצוא רואה חשבון לחברה שלו צריך לבדוק כמה פרמטרים חשובים בנוגע למועמדים – ראשית שיש להם את ההתמחות הספציפית בחברות כמו שלו (מבחינת מחזור עסקאות שנתי, גודל חברה או תחום עיסוק ספציפי) ושנית הניסיון. ככל שלרו"ח יהיה יותר ידע וניסיון כך הוא יוכל להציע שירותים מתקדמים, עדכניים וכאלה שיהיו מעולים ולא פחות מזה. מי שמנהל חברה בע"מ צריך לדעת שרואה החשבון שלו מקצוען, מנוסה ויודע בדיוק מה ואיך לעשות על מנת שהחברה תתנהל בצורה נכונה  ותקינה, ללא תקלות ותוך כדי רישום מדויק של כל ההכנסות וההוצאות.

מה הצורך של חברה ברואה חשבון?

חברה גדולה שמגלגלת סכומי כסף גדולים מדי שנה חייבת להתנהל בצורה תקינה ושקופה ויש לכך משמעויות בעיני החוק במדינה. בעלי החברה בעצמם לא בהכרח יהיו בקיאים בכל הנושאים החשבונאיים שקשורים בחברה שלהם ולכן רואה חשבון לחברה יהיה איש המקצוע המתאים לרכז תחת ידיו את כל מה שקשור להכנסות ולהוצאות ובעצם לפו הכלכלי והפיננסי של החברה. הוא יהיה בעל הידע להנחות את מי שצריך כיצד לפעול מבחינה כלכלית וכספית.

רואה החשבון קובי פוגל מציע שירותי חשבונאות לעסקים מכל הגדלים והסוגים ובגלל זה גם לחברות גדולות, זאת עם ניסיון של מעל 30 שנה בתחום.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
קרדיט: freepik

עוד בנושא

שרותי ניהול כספים

שרותי ניהול תזרים מזומנים צפוי לעסק הכולל הכנת דוחות תזרימי מזומנים צפויים , בקרת תזרים והתראה על בעיות בתזרימי המזומנים

קרא עוד »

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו

דילוג לתוכן