רואה חשבון מס הכנסה

רואה חשבון מורשה ומוסמך יכול להציע מגוון רחב של שירותים ללקוחות, שירותים שכמובן יהיו קשורים באופן ישיר להתנהלות הכספית והכלכלית שלהם. בעלי עסקים נדרשים להגיש דו"חות או להתנהל מול רשויות המיסים, עמותות או חברות נדרשות להציג ספרי חשבונות תקינים ואנשים פרטיים שהם עובדים שכירים יחפשו רואה חשבון מס הכנסה שיבדוק עבורם האם הם זכאים להחזר מס עבור שנת המס שהסתיימה. יש רואי חשבון שמציעים שירותים לכל סוגי הלקוחות ויש כאלה שיציעו שירותים רק לפלח מסוים מהאוכלוסייה. מהסיבה הזאת חשוב מאד לוודא שרואה החשבון מציע את השירותים הנדרשים לפני שקובעים פגישה או חותמים על הסכם התקשרות עסקית.

מה עושה רואה חשבון מס הכנסה?

מכיוון שהכנסות הן נושא חשוב ומהותי עבור כל עסק או אפילו אדם פרטי הרי שצריך לדעת למצוא את איש המקצוע הנכון שיפעל עבור הלקוחות שלו מול רשויות המיסים ובכלל זה מס הכנסה. רואה חשבון מס הכנסה יוכל לייצג לקוחות בפני רשויות אלה, לשאול שאלות או לברר פרטים כאלה ואחרים שקשורים אליהם, להכנסות שלהם ולתשלומי המיסים שלהם. יש פעולות שאותם לקוחות יוכלו לבצע בצורה עצמאית דרך המערכות הממוחשבות המקוונות של המדינה אך זה גם לא מומלץ וגם לא תמיד אפשר יהיה לבצע את כל הפעולות הנדרשות ללא ייצוג וליווי צמוד של רואה חשבון.

לבחור את רואה החשבון הנכון ומתאים

חשוב מאד לדעת בדיוק אילו שירותים חשבונאיים מחפשים על מנת לדעת ליצור קשר עם הרו"ח הנכון והמתאים ביותר למשימה. תמיד אפשר וכדאי לחפש או לשמוע המלצות אודות השירותים של רואה חשבון מס הכנסה זה או אחר ולבדוק עם מי עובדים קולגות או בעלי עסקים שפועלים באותו תחום עיסוק. כאשר שמים לב ומוודאים את כל הפרטים המקצועיים הנדרשים – אין ספק שאפשר יהיה למצוא את רואה החשבון שייתן את המענה המקצועי המדויק והטוב ביותר עבור כל לקוח שלו.

קובי פוגל הוא רואה חשבון מנוסה ומיומן, בעל ניסיון של מעל 30 שנה בתחומים השונים של ראיית החשבון!

אזרח או עובד שצריך לבצע פעולות מול רשויות המדינה בכלל ומס הכנסה בפרט צריך להיות מיוצג על ידי אנשי מקצוע מהתחום המדובר. אמנם כיום בזכות פעולות רבות שניתן לבצע דרך רשת האינטרנט הפנייה למוסדות אלה הפכה לקלה ונוחה יותר ויש גם לא מעט פעולות שאזרחים יכולים לבצע בעצמם, אך עדיין כאשר מדובר בעניין עקרוני וכזה שיש לו משמעויות רבות – ייצוג במס הכנסה יהפוך להכרחי. רואה חשבון שמתמצא בעולם הפיננסים יכול לסייע רבות בעת שהוא מייצג לקוחות ובין היתר גם להגן על האינטרסים שלהם מול הרשויות. לא צמיד אותם אזרחים בעצמם יידעו לעומק מה הזכויות שלהם ולכן חשוב שיהיה לצידם איש מקצוע מנוסה ומיומן.

יש מקרים רבים אשר בגינם כדאי או צריך למצוא רואה חשבון לצורך ייצוג במס הכנסה. אמנם יש לא מעט פעולות פשוטות ושגרתיות שבהן אין בזה צורך אך כאשר מדובר למשל, בהגשת דו"חות, בבקשת החזר מס או בנושאים מהותיים שמעורבים בהם סכומי כסף גדולים – צריך למצוא רואה חשבון מנוסה שמכיר היטב את אופן ההתנהלות של מס ההכנסה ולשכור את שירותי הייצוג שלו. הוא יוכל ללמוד לעומק את הפרטים של המקרה המדובר ולהציע את הייצוג המתאים והנכון ביותר. הוא יהיה בקיא במונחים המקצועיים המתאימים ויידע איך לסייע לכל לקוח בכל עניין.

בנושאים של כסף – חשוב להיות מלווים על ידי איש מקצוע

לא מומלץ לפנות אל הרשויות בנושאים שאין בנוגע אליהם ידע מעמיק. כך בדיוק הדבר גם כאשר נדרש ייצוג במס הכנסה. מי שלא בקיא באופן ההתנהלות של מס הכנסה לא בהכרח יבין לעומק מול מה הוא עומד או לקראת מה הוא הולך ולכן חשוב שיהיה לצדו איש מקצוע שיש לו ניסיון ומכיר את הדרך לפנות למס הכנסה כדי לפתור כל עניין או נושא.

רואה חשבון קובי פוגל מציע מגוון רחב של שירותים, לרבות ייצוג מול מס הכנסה ורשויות המיסים עם מעל 30 שנות ניסיון בתחום ואינספור לקוחות מרוצים.

החזר מס הוא פעולה שכל אזרח במדינה יכול לעשות ובמקרים רבים אכן יתגלה שהוא שילם לרשויות המיסים יותר מכמה שהיה צריך, מה שיוליד החזר של סכומי כסף לא מבוטלים הישר אל חשבון הבנק שלו. למרות שכל אזרח יכול ורשאי לבדוק את האפשרות של קבלת החזר – אין זה מומלץ לעשות את זה לבד, שכן לאזרח הממוצע אין את הידע הנדרש לבחון לעומק את מצבו האישי או המשפחתי מבחינת תשלומי מיסים או את תלושי השכר שלו. רואה חשבון החזר מס הוא איש המקצוע הנכון והמתאים שיידע לבחון האם אדם זה או אחר שילם כמה שצריך או שייתכן ומגיע לו החזר.

איך מוצאים רואה חשבון החזר מס?

חשוב לדעת שלא כל רואה חשבון יכול גם להציע שירותים של רואה חשבון החזר מס ולכן חשוב לבדוק את זה לפני שקובעים פגישה או מתעניינים במחיר השירות. הדבר הכי מומלץ ונכון הוא להיעזר בחברים, שכנים או בני משפחה שכבר עשו את התהליך של החזר מס וימליצו על רואה החשבון שאיתו עבדו. אם לא מוצאים בדרך זו אפשר בהחלט גם למצוא באופן עצמאי, ליצור קשר עם אתרי אינטרנט ולברר שאכן השירות הזה מוצע. מומלץ למצוא משרד בקרבת מקום המגורים או העבודה על מנת שיהיה קל להגיע לפגישה, למסירת מסמכים או לצורך חתימות כאלה ואחרות.

החשיבות של ביצוע העבודה על ידי איש מקצוע

רואה חשבון החזר מס שמכיר את המערכות הממוחשבות של רשויות המיסים הוא הדמות היחידה שכדאי לסמוך עליה בעניין זה. באותה המידה של גילוי סכום כסף להחזר רואה החשבון גם יכול לגלות שהלקוח חייב כספים לרשויות המיסים וכך יוכל ביחד איתו לקבל החלטה מה לעשות ואיך להתנהל. מכאן החשיבות של פנייה אל איש מקצוע שיידע מה לעשות וגם יבין את ההשלכות והמשמעויות של כל פרט שייתקל בו.

משרד רואה החשבון קובי פוגל מציע שירותי חשבונאות מתקדמים ומקצועיים ובכלל זה גם שירות בחינה מעמיקה של החזר מס לעובדים שכירים ועצמאיים כאחד.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
קרדיט: freepik

עוד בנושא

שרותי ניהול כספים

שרותי ניהול תזרים מזומנים צפוי לעסק הכולל הכנת דוחות תזרימי מזומנים צפויים , בקרת תזרים והתראה על בעיות בתזרימי המזומנים

קרא עוד »

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו

דילוג לתוכן