רואה חשבון לעצמאים

עובדים שכירים במקומות עבודה מסודרים מקבלים תלושי משכורת על בסיס קבוע שבהם מפורטים כל התשלומים וההפרשות שלהם. כאשר מדובר בעובדים בעלי עסק עצמאי אין המצב כזה ועליהם לדווח לרשויות המדינה (לרבות רשויות המיסים) על ההכנסות וההוצאות שלהם באופן עצמי. לשם כך מומלץ לשכור את השירותים של רואה חשבון לעצמאים על מנת שיידע בדיוק איך לדווח עבור כל לקוח ולקוח שלו. אמנם יש לא מעט בעלי עסקים שמבצעים את הדיווחים עבור עצמם אך ידוע שאין זה מומלץ בשל ידע חלקי שיש לבעל העסק בנוגע לחשבונאות וניהול כספים. כאשר רואה חשבון עושה את זה – אפשר להיות בטוחים שהכל מתבצע בצורה תקינה ומסודרת.

מה עושה רואה חשבון לעצמאים?

גם בקרב בעלי עסקים עצמאיים יש כמה קבוצות, כמו למשל בעלי עוסק פטור או בעלי עוסק מורשה. ההתנהלות הכלכלית של כל אחד מהסוגים שונה בהתייחס לקשר שלהם מול מס הכנסה או רשויות המיסים וחשוב למצוא רואה חשבון לעצמאים שאכן מציע שירותים לעוסק המדובר. עוסק פטור יידרש להגשת דו"ח שנתי על הכנסות והוצאות ובמקרים מסוימים בהגשת הצהרת הון, בעוד עוסק מורשה צריך לבצע התחשבנויות מול מע"מ אחת לחודשיים. בנוסף לכך בעל העסק ירצה להיות מרוכז כל כולו בפיתוח העסק שלו ולכן כדאי לו להעדיף שכל ההתעסקות עם הכספים תהיה בידי אנשי מקצוע שמתמחים בזה.

איך לבחור רואה חשבון לעסק עצמאי?

בעלי עסקים עצמאיים בדרך כלל מכירים עצמאיים אחרים ולכן אפשר להעביר המלצות אודות אנשי מקצוע מפה לאוזן. חשוב שרואה החשבון יהיה זמין, שאפשר יהיה גם לשאול אותו שאלות ולהתעניין במצב הכספי של העסק וכמובן שהוא יבצע את כל המוטל עליו ללא דופי ועל פי לוח הזמנים שמפורסם על ידי הרשויות. רואה חשבון לעצמאים יהיה כמובן רואה חשבון מוסמך ומורשה וכדאי לבחור אותו על פי הניסיון הרבה שלו.

רואה חשבון קובי פוגל מציע שירותי ראיית חשבון לבעלי עסקים עצמאיים מכל הגדלים ובכל תחומי העיסוק, עם ניסיון רב, המלצות למכביר ורשימה אינסופית של לקוחות מרוצים.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

שרותי ניהול כספים

שרותי ניהול תזרים מזומנים צפוי לעסק הכולל הכנת דוחות תזרימי מזומנים צפויים , בקרת תזרים והתראה על בעיות בתזרימי המזומנים

קרא עוד »

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו

דילוג לתוכן