רואה חשבון מומלץ

בחירה של אנשי המקצוע שילוו את העסק ואת הבעלים שלו על מנת שיתנהל על פי החוקים והתקנות היא בחירה לא פשוטה. רואה חשבון מומלץ הוא כזה שיש לא מעט בעלי עסקים שכבר עובדים איתו, שמדווחים שנוח ונעים לעבוד מולו, שהוא זמין ובעל ידע רחב ומגוון בכל מה שקשור לניהול כספי וכלכלי של עסקים בגדלים שונים ובתחומי עיסוק שונים. בבואו של בעל עסק זה או אחר לחפש ולמצוא רואה חשבון שיטפל בעניינים הכספיים של העסק שלו יש כמה נושאים שעליו לבדוק ולוודא וכמובן שהמלצות מקולגות או מכרים אחרים בהחלט יכולות לעזור לבחור את בעל העסק המתאים ביותר.

מי נחשב בתור רואה חשבון מומלץ?

על מנת שרואה חשבון זה או אחר יוכרז בתור רואה חשבון מומלץ הוא לא רק צריך לעבוד כרואה חשבון ולהציע שירותים למגוון לקוחות אלא יש חשיבות גם לזמינות שלו, ליחסי האנוש ולאפשרות שלו לענות על השאלות שמתעוררות מדי פעם בקרב הלקוחות שלו, שלא תמיד מבינים בעצמם נושאים כלכליים מורכבים. בעלי עסקים רבים רוצים להישאר מעורבים ולהבין בדיוק את העניינים הכספיים ולשם כך צריך שרואה החשבון יהיה גם בעל יחסי אנוש מצוינים ורגישות ללקוחות שלו גם בזמנים מאתגרים מבחינת הניהול הכספי של העסק שלהם. מכאן שהמלצה על רואה חשבון תהיה קשורה גם לפן המקצועי וגם לפן האישי.

החשיבות של רואה חשבון צמוד ומקצועי

בעלי עסקים רבים חושבים לפעמים שהם יכולים לחסוך את ההוצאות של רואה חשבון ולבצע בעצמם פעולות כלכליות. בפועל אין זה נכון ועדיף להשאיר את ההתעסקות בכספית בידי איש מקצוע מנוסה ומיומן שמכיר היטב את התחום ויידע בדיוק לכוון את הלקוח כמו שצריך. רואה חשבון מומלץ יהיה שילוב בין איש מקצוע משכמו ומעלה לבין אדם נחמד, נעים הליכות, סבלני ואדיב. זו הנוסחה המנצחת וזה מה שצריך לחפש כל בעל עסק.

רואה חשבון קובי פוגל מציע מגוון רחב של שירותים חשבונאיים המתאימים לכל הלקוחות, עם ניסיון של מעל 30 שנה בתחום.

אין זה פשוט לבחור רואה חשבון שילווה עסק מסוים או ילווה אנשים כעובדים ומשפחה שנדרשים מפעם לפעם לבדוק זכאות של החזר מס או כדי לעשות סדר בתשלומים שלהם לרשויות המיסים. רואה חשבון מומלץ בנתניה יכול להציע מגוון רחב של שירותים לסוגים שונים של לקוחות ולמרות רשת האינטרנט שהפכה הרבה פעולות למקוונות – יש חשיבות לעניין הגאוגרפי כאשר בוחרים איש מקצוע. לא אחת צריך להגיע לפגישות או להגיש מסמכים ולכן חשוב מאד שיהיה נוח להגיע – עם חנייה נוחה, בלי פקקים או עומסי תנועה והכי חשוב – שמלכתחילה יהיה זמן נסיעה קצר בלבד. זה מה שיהפוך את ההגעה למהירה ויעילה.

יש לא מעט לקוחות שצריכים למצוא רואה חשבון מומלץ בנתניה – בעלי עסקים (ובכלל זה עסקים קטנים או בינוניים, עסקים פטורים או מורשים), עמותות וחברות ואפילו לקוחות פרטיים שהם עובדים שכירים שמקפידים מדי שנה לבדוק האם לא שילמו בעודף לרשויות המיסים, כלומר האם הם זכאים להחזר מס כזה או אחר. יש רואי חשבון שמציעים שירותים חשבונאיים רק לחלק מהלקוחות ויש כאלה שעובדים עם כל הלקוחות ואכן הידע שלהם רחב ועשיר על מנת שיוכלו לדעת איך יהיה נכון לטפל הכי נכון בכל מקרה ובכל לקוח שפונה אליהם. כל אדם צריך לשאול את עצמו האם לא כדאי שיהיה לו רואה חשבון לצדו.

החשיבות של קבלת שירותים מאיש מקצוע

למרות שנדמה כיום שיש הרבה מאד פעולות שאנשים יכולים לבצע עבור עצמם – הרי שלא תמיד זה מומלץ באופן גורף ובמקרים מסוימים, כמו כאלה שמדובר בהם בכסף – מומלץ ועדיף לפנות אל אנשי מקצוע מהתחום על מנת לקבל שירות מעולה, מקצועי וכמובן עדכני. רואה חשבון מומלץ בנתניה יוכל להציע שירותי בדיקת זכאות להחזר מס לעובדים שכירים, הגשת דו"ח שנתי לעוסקים פטורים או התחשבנות מול מע"מ עבור עוסקים מורשים.

דרוש לכם רואה חשבון בנתניה? מצאתם! קובי פוגל, עם משרד ותיק ומקצועי מחכה להיפגש איתכם ולהוסיף אתכם לרשימת הלקוחות המרוצים מהשירותים.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
קרדיט: freepik

עוד בנושא

שרותי ניהול כספים

שרותי ניהול תזרים מזומנים צפוי לעסק הכולל הכנת דוחות תזרימי מזומנים צפויים , בקרת תזרים והתראה על בעיות בתזרימי המזומנים

קרא עוד »

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו

דילוג לתוכן